..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0
Encyklopedia

[ A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  Ł |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z ]

Straż Zagłady (The Doom Guard)
Straż Zagłady uważa, że inne frakcje zbyt natarczywie starają się odkryć sens istnienia multiwersum. Jakikolwiek on jest, mówią, powinno to być coś, co sprawia, że wszystko działa, prawda? A co jest najważniejszą rzeczą w multiwersum? Jest nią to, co członkowie Stowarzyszenia Porządku nazywają Drugim Prawem Termodynamiki, a co wszyscy inni nazywają Entropią. Świat rozpada się. Ludzie giną, góry upadają, a słońca wygasają. Ale Entropia nie jest czymś, czego powinniśmy się bać. Jest czymś, co powinniśmy przyjąć przyjąć. Jest ostatecznym przeznaczeniem multiwersum.
Teraz niektórzy mówią, ze Entropia powinna zostać zatrzymana. Straż Zagłady istnieje po to, by się upewnić, że nigdy się to nie wydarzy. W końcu to jest właśnie cel. Największą arogancją jest, twierdzą, starać się zatrzymać to, co nieuniknione. Zagłada też potrafi być piękna. Spójrz na wybuchający wulkan lub na olbrzymie, umierające słońce Athas. Destruktywne, ale piękne. To właśnie działanie Entropii.
Straż nie jest w opozycji z innymi frakcjami. Przykładowo budowanie mostu wygląda, tak jakby miało zapobiec Entropii, ale trzeba patrzeć na wielki obrazek. Budowa wymaga ścięcia drzew oraz wydobycia kamieni. Teraz erozja ulegnie przyśpieszeniu i góra szybciej się zapadnie. A most? Przetrwa najwyżej parę setek lat. Tak więc, na dłuższą metę budowa mostu tylko spowodowała przyrost ilości Entropii w multiwersum. Niezależnie jak bardzo będziesz się starał, i tak jej nie powstrzymasz.
W Sigil Straż Zagłady uczyniła swoją kwaterę główną ze Zbrojowni . Tam tworzą oni jedne z najpotężniejszych środków Entropii w multiwersum, takie jak róznego rodzaju bronie. Poza tym na planach mają cztery wielkie cytadele, każdą w miejscu, w którym negatywne quasi-żywiołowe plany (Pył, Popiół, Kurz i Sól) łączą się z Planem Negatywnej Energii. Frakcja ze świata Planescape, uniwersum D&D.
dodał: Ivelios




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.182671 sek. pg: